Bowling op Vrouwen Premium Bio shirt met lange mouwen
Wat onze klanten vinden Valt klein uit
- Normale snit voor optimale pasvorm
- Jersey nekbandje in dezelfde kleur
- Dubbele naden aan de zoom en mouwen
- Elastische 1x1 ribgebreide kraag
- Satijnen label in de zijnaad genaaid
- Neutraal maatetiket
- Lichte stofkwaliteit: 180g/m²
- Materiaal: 100% gekamd biologisch katoen (grijs gemêleerd: 90% biologisch katoen, 10% viscose)
Pasvorm: Valt klein uit
Vind de juiste maat:
Vergelijk de afmetingen met een product dat je al in huis hebt. Bij het meten kun je de kleding het best plat op de vloer leggen.
- B - Breedte in cm
- C - Lengte in cm
- A - Lengte in cm
| Maat | A (cm) | B (cm) | C (cm) |
|---|---|---|---|
| XS | 59.8 | 43.5 | 59.5 |
| S | 60.8 | 45.5 | 59.9 |
| M | 62.0 | 48.0 | 60.5 |
| L | 63.2 | 50.5 | 61.1 |
| XL | 64.4 | 53.0 | 61.7 |
| XXL | 65.9 | 56.0 | 62.5 |
| 3XL | 67.4 | 59.0 | 63.3 |
Julia (174 cm)Maat: XS
4.4 (129 reviews)
Filter op beoordeling:
Slechte kwaliteit stof
fantastisch
stofkwaliteit is super, pasvorm ook, lengte en wijdte is allemaal perfect! ik ben er een heel erg blij mee. dit is de 3 de sthirt die ik bij jullie besteld hebt en ook laten bedruken, perfect! ik raad iedereen aan om bij jullie te bestellen en laten bedruken. gr ***
Heerlijk shirt, fijne dunne stof. Zeker niet te strak.
Kwaliteit is prima, de mouwen zijn altijd te lang, ongeacht de maat. De opdruk staat voor vrouwenshirts altijd te hoog. Bij een flinke boezem ligt de opdruk bijna plat op de borst.
Ik hou van een longsleeve t-shirt onder mijn trui ,en heb graag de t-shirts van Spreadshirt met leuke tekst of beeld erop.Het helpt me ook bij mijn zelfvertrouwen, dat is leuk !! Ik kies dan een goeie tekst.,en ik alleen weet wat erop staat .Deze shirts zitten heerlijk, ik ga voor de Premium shirts.
Het shirt en de kleur zijn prima maar maat XL besteld en die is echt veel te klein!! Heel jammer, want ruilen kan niet en zal hem nu niet veel dragen.
Het is een fijn t-shirt, met lange mouwen.Dat is heerlijk als er een trui overheen gaat als het koud is.Maar ook zo zonder trui, is het een mooie blikvanger.Een mooie kleur !!En het zit qua pasvorm goed, en de opdruk staat er mooi bij. Ik ben er zeer tevreden over ,Fijn !!!
Allemaal prima
Het zit goed zal wel voor de zekerheid een maatje groter nemen
Gemaakt door Writelounge
Bowling
Gemaakt door Writelounge
Bowling
Tags: staking, bowler, bowlen, Bowling kegels, bowling-vereniging, bowling, bowlingbal, Bowlingteam, bowling divisie
Dit design op andere producten
Bekijk alle designs van Writelounge





























































































